Την Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2021, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η εναρκτήρια συνάντηση του έργου Erasmus+KA227 «Culture Heritage and Gamification in Education» (CultGamEdu) με στόχο να κάνει το πρώτο βήμα προς την επίτευξη των στόχων του, να αναθεωρήσει τα καθήκοντα των εταίρων και να προγραμματίσει το πρώτο LTTA λόγω των περιορισμών του Covid 19 τον Οκτώβριο του 2021.
Το CultGamEdu είναι ένα έργο διάρκειας 24 μηνών που συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ KA227 – Partnerships for Creativity. Το έργο στοχεύει να φέρει κοντά εκπαιδευτικούς, μέλη οργανώσεων και νέους ανθρώπους προκειμένου να αναδείξει μια βέλτιστη πρακτική gamification που θα χρησιμοποιηθεί στον τομέα της εκπαίδευσης. Η κοινοπραξία θα εργαστεί για τη δημιουργία και υλοποίηση ψηφιακής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα και tablet με ενσωματωμένους χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς και εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε μορφή παιχνιδιού. Το έργο CultGamEdu προωθεί την ευαισθητοποίηση για την πολιτιστική κληρονομιά μέσω σύγχρονων στρατηγικών και εργαλείων που προωθούν τις ψηφιακές δεξιότητες των αυριανών πολιτών.
- Καλώς ήλθατε!
- προφίλ
- παλαιότερα ευρωπαϊκά προγράμματα
- δράσεις στην Ελλάδα
- Erasmus +
- ESTEM-3D
- ScribersHive
- Παιχνιδοποίηση στην Εκπαίδευση
- Science cafe
- Webinar με θέμα Εμβόλια και Covid 19
- Ενεργά και υγιεινά
- Disk – Οδηγίες επιβίωσης Ψηφιακών μεταναστών
- Πρόγραμμα κατάρτισης “Ομιλία χωρίς μίσος”
- CICERO
- Εργαλεία και Δεξιότητες για την διαχείριση των Συναισθημάτων
- FADE-in Ανεστραμμένη Εκπαίδευση για Ενήλικες
- Twins – Κοινωνικός αποκλεισμός και ένταξη μαθητών
- επιστημονικό καφενείο
- Newsletters
- επικοινωνία