KA227 – Strategic Partnerships for school education
Title «Culture heritage and Gamification in Education»
Culture heritage and Gamification in Education
Παιχνιδοποίηση στην Εκπαίδευση και Πολιτιστική κληρονομιά
Το φιλόδοξο αυτό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει η ΕΔΡΑΣΕ, επιχειρεί να συνδέσει τα αντικείμενα της πολιτιστικής κληρονομιάς και της στρατηγικής παιγνίων με την εκπαίδευση. Στοχεύει στη χρήση μιας εφαρμογής που να υποστηρίζει τις ψηφιακές δεξιότητες και ταυτόχρονα να εξυπηρετεί την εκπαίδευση και τον πολιτισμό.
Γενικοί Στόχοι
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων στους εκπαιδευτικούς και μαθητές και ένταξη μέσω της δημιουργικότητας και των τεχνών
- Καινοτόμες πρακτικές σε μια ψηφιακή εποχή
- Ανάδειξη της κοινωνικής και εκπαιδευτικής αξίας της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς Δημιουργικότητα και Πολιτισμός
- Ψηφιακές Δεξιότητες
Θα είναι η πρώτη φορά που η ‘’παιχνιδοποίηση’’ (gamification) συνδέεται με τη διδασκαλία σχολικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναμένεται να πετύχει να ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον των μαθητών μέσω ενός παιχνιδιάρικου τρόπου μάθησης που βασίζεται σε παιδαγωγικές αρχές και θεωρίες μάθησης. Η εφαρμογή θα ακολουθήσει τον σχεδιασμό που ανταποκρίνεται στα παιχνίδια και το κύριο χαρακτηριστικό της θα είναι η ανταμοιβή κάθε φορά που ένας χρήστης ολοκληρώνει έναν στόχο κερδίζοντας μια ανταμοιβή.
Αυτή η τεχνική θα ενθαρρύνει πολύ τη συμμετοχή του χρήστη, καθώς καλύπτει την εσωτερική του ανάγκη για αναγνώριση της προσπάθειάς του/της, αυξάνοντας έτσι τη δέσμευσή του σε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι που θα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες στον χρήστη και ταυτόχρονα θα είναι μια διασκεδαστική εκπαιδευτική εμπειρία για τα παιδιά.
Οι ομάδες-στόχοι είναι μαθητές, εκπαιδευτικοί τυπικής μη τυπικής εκπαίδευσης, νέοι, ενήλικες, πολιτιστικά και τουριστικά ιδρύματα. Η κύρια γλώσσα θα είναι η αγγλική, σε όλο το περιβάλλον εφαρμογής. Ωστόσο, θα είναι δυνατή η αλλαγή της γλώσσας σε άλλη
Οι βασικοί στόχοι της εφαρμογής είναι:
- Η δημιουργία ενός χρήσιμου και διασκεδαστικού εργαλείου για την επαφή μαθητών και νέων με στοιχεία της πολιτιστικής τους κληρονομιάς.
- Η ενίσχυση της ελκυστικότητας της εκπαίδευσης των νέων σε μνημεία κληρονομιάς.
- Η συνειδητοποίηση ότι τα μνημεία των χωρών μας, αποτελούν στοιχείο της κοινής ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς και ταυτότητας
- Η ενίσχυση του σεβασμού για τη διατήρηση της πολιτιστικής τους κληρονομιάς και η ανάπτυξη της αναγνώρισης και του σεβασμού για την πολιτιστική κληρονομιά άλλων λαών.
Εταίροι
- Department of Philology, Democritus University of Thrace, Komotini Greece
- NGO I.CO.N (Inclusion in COmmuNity), Rhodes Greece (applicant organization)
- School, Geniko Lykeio Iasmou, Rodopi, Greece
- SME V.E.M. SRLs, Pellaro Calabria, Italy
- Istituto Istruzione Superiore “P. Mazzone” school, Roccella, Calabria, Italy
- NGO Associació Meraki Projectes de València, Valencia, Spain
- IES El Sobradillo School, Sobradillo, Tenerife, Spain
- NGO Edrase Ηalki Island, Greece